Klanten
Elke organisatie wil tevreden klanten. Om hun vertrouwen te verdienen moet u sturen op hun wensen en behoeften. En wie zijn uw klanten? Het klantenonderzoek van Bureau De Uitkomst geeft antwoorden.
Elk jaar worden vele klanttevredenheidsonderzoeken gehouden. Het lijkt soms wel of onderzoek een doel op zich is geworden, met de bruikbaarheid van de resultaten als bijzaak.
Het doel van ons onderzoek is om als basis te dienen om de bestaande praktijk drastische te verbeteren. Ons onderzoek fungeert als basis voor relatiemanagement en zelfs voor procesbeheersing en -verbetering. Daarmee kunt u het tevredenheidsonderzoek effectief inzetten met een positieve ‘Return on Investment’.
Omdat wij projecten op maat opzetten, is ons onderzoek geschikt voor vrijwel alle sectoren als retail, zorg, woningbouwvereningingen en opleidingen. Door klanten vanaf het begin tot het eind bij het project te betrekken, zijn onze resultaten altijd relevant.
Als u in detail wil weten hoe wij een klanttevredenheids-onderzoek uitvoeren, vraag hier informatie aan.